sâmbătă, 3 aprilie 2010

Eu.


Mint si eu ,zic adevarul...dar nu intotdeauna.Ma prefac.Tac.Ma ascund.Plang,rad si dansez.Sunt fericita,urasc dar ma simt si bine.Progresez si ma prefac din nou..din ce in ce mai des.Si iar plang si imi pare rau.Data viitoare mint din nou.Zic adevarul pentru ca stiu ca oricand o tragedie poate sa intrerupa sirul realitatii. De ce?pentru ca nu ma pot controla.Asta sunt eu si poate ma schimb in ani dar momentan sunt eu si nu ma schimb.Imi place cum sunt...incerc orice..Cum se zice:Traim incercand..incercand orice imposibilul propus.
Ma machiez atunci cand e nevoie,plang din cauza cuiva,rad pentru ca ma facut cineva fericita...citesc ca sa nu sufere cartile,invat pentru mine.Ajut un prieten la nevoie,dau sfaturi,primesc sfaturi ...Am chiulit de la o ora pentru ca nu aveam chef de scoala,am mers prin ploaie stiind ca o sa racesc;m'am gandit la ceva sau poate cineva;am iubit pe cineva iar el nu stia.Am ras pana m'a durut burta,am zambit;am cazut dar m'am si ridicat,am uitat de momentele frumoase petrecute cu un vechi prieten;imi e dor de noptile de vara petrecute la tara cu verii mei si fratii mei.

Am trait! Si inca fac asta !

2 comentarii:

  1. Important e sa te simti bine asa cum esti !
    Esti frumoasa, esti desteapta si iti traiesti copilaria. Bravo, copile!:*

    RăspundețiȘtergere