marți, 27 aprilie 2010

Va iubesc fratii mei!


Pentru ca:

Sunteti cei mai buni frati din lume.

Ati avut grija de mine cand era mica si eu ma duceam peste tot.

Mi'ati facut cadou un catel mic si care ma trezea dimineata.

Voi m'ati invatat sa merg pe:bicicleta,role,trotineta.

Voi sunteti cei mai buni prieteni ai mei,chiar daca ma mai cert cu voi cateodata.

Ati impartit cu mine toate jucariile,bomboanele pe care le aveati voi.

Mi'ati facut cadou multe jucarii si pentru asta va iubesc.

Mi'ati zis lucruri care nu existau iar eu va credeam..acuma nu va mai cred.

Voua pot sa va zic orice chiar daca pot sa'i zic si mamei!

Voi m'ati primit in jocul vostru:ascunsa chiar daca eram mica si nu stiam cum se joaca.

Mi'ati facut un leagan numai ca sa am ce face.

M'ati ajutat la nevoie.

M'ati facut sa zambesc atunci cand aveam lacrimi.

Mi'ati facut viata mai usoara pentru ca voi sunteti fratii mei si always o sa fiti.

Va iubesc!




Un comentariu:

  1. nici nu sti cat te invidiez.. poate acum as fi fost mai mautura. mai sigura pe mine.. poate chiar si mai iubitoare daca as fi avut un frate sau o sora :*

    RăspundețiȘtergere