sâmbătă, 17 aprilie 2010

O zi.


Ma trezesc.
Fratii mei dorm.
Nu ii trezesc;imi place cand e liniste.
Parintii sunt plecati la serviciu as usually.
Ma uit pe geam;ploua;si din cand in cand se aude cum stropii de ploaie cad pe pervazul ferestrii...imi place acel sunet.O zi fara culoare..o zi posomorata.
Imi las patul nefacut si ma apuc de citit.Citesc Elevul Dima dintr'a saptea..o carte superba.
Ma duc la bucatarie..imi fac un ceai si ma apuc din nou de citit.
Termin cartea si ma uit din nou pe geam...soarele incearca sa se strecoare printe norii cei plini cu ploaie si posomorati.
Incerc sa ma gandesc la acel"el" dar nu pot.Ma imaginez sarutandu'ma cu el,tinandu'ma in brate si imi mangaie parul.Sunt vesela doar in acel moment.
Tic-tac-tic-tac...timpul trece.
Ma pregatesc de scoala...ajung la scoala si ma pun in banca;trebuie sa copii vreo tema ceva la mate.
In ora mie gandul in alta parte..ma uit pe geam si ma gandesc la lucrurile mele pe care le am in gand.Deodata aud:Andreea..profesorul ma striga dar eu nu auzeam.
Rad cu colegii;ne batem joc de copiii care sunt tembeli si fara minte;ne iubim...
Se termin orele;ajung acasa.
Mananc si ma apuc de teme.
Ma culc si visez orice;cand ma trezesc nu'mi aduc aminte exact despre ce era vorba dar imi aduc aminte doar franturi din vis.
O alta zi urmeaza!In care fac aceleasi lucruri dar putin diferite.


You do not wake up, I like when peaceful.

Un comentariu: