marți, 23 martie 2010

....


Sunt niste versuri la Travka "Zambetul tau nu'i ca zambetul meu,Iubim diferit,gandim diferit".
Este foarte adevarat cea ce zice.Niciodata nu o sa avem zambetul la fel.Fiecare zambeste altfel,iubesc diferit si in primul rand nu gandim la fel.Se mai intampla din cand in cand ca doua persoane sa zica,ca aveau acelasi gand.

Zambetul tau
Nu e ca zambetul meu...
Gandim diferit,
Iubim diferit...

Daca la rasarit ti-ai uitat un pitic,la rasarit...
Intoarce-te cu pasi de indian!
Nu deranja un saman, cu mintea mea!

Simt linistea ta in nelinistea mea...

Zambtul tau
Nu e ca zambetul meu
Gandim diferit,
Iubim diferit...

Daca la rasarit ti-ai uitat un pitic,la rasarit...
Intoarce-te cu pasi de indian!
Nu deranja un saman, cu mintea mea!

Simt linistea ta in nelinistea mea...

Pot fi ce-i mai rau pentru chipul tau!
Nu te transforma dupa viata mea...

Simt linistea ta...
In nelinistea mea...(Travka-Zambetul meu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu