joi, 29 aprilie 2010

Lumea mea!


M'am imaginat intr'o lume a mea...unde eu sunt regina!Pe un camp inverzit,unde soarele iese din lanul de spic;unde pot vorbii cu cerul...imi e foarte bun prieten;unde cerului ii povestesc intamplarile mele iar el sa ma asculte;unde pot alerga in bataia vantului;unde am un leagan doar al meu si stau toata ziua si ma dau in el;unde sa stau cu cea mai buna prietena a mea si sa vorbim lucruri de'ale fetelor;unde te am pe tine si stiu ca nu pot sa te pierd;unde am grija de toata lumea si le dau sfaturi si el la randul lor imi dau mie;unde pot sa port rochii si sa stau intinsa pe camp si sa ma uit la cer ,iar el se uita la mine cu ochi mari gigantici, zambandu'mi;unde pot dansa,canta,picta oriunde,oricand la orice ora;unde toti din regatul meu nu au ordine ce sa faca;unde ploaia vine cand vede ca regatul meu nu mai poate de caldurea dogoritoare ;unde leul e rege in padure.Unde te iubesc enorm;unde ii respect pe ceilalti ,iar ei la randul lor ma respecta pe mine;unde soarele e puiul cerului;unde imi doresc ceva si sa mi se indeplineasca;unde se tin ore,dar putine;unde pisica si cainele sunt prieteni;unde dimineata ma trezesc pasarile cantandu'mi;unde seara ma uit la apusul soarelui(intra inapoi in lanul lui).
Unde e lumea mea asa cum mi'am imaginat'o...unde eu sunt regina!

Un comentariu: