miercuri, 11 august 2010


12 August;inca vara.
Cer senin cu soare;un buna dimineata dulce amarui;
Cafeaua cu lapte..preferata mea;
Sunetul muzicii se aude in camera cu peretii portocalii;
Patul inca nefacut;
Primul volum de "La Medeleni" de Ionel Teodoreanu sta deschis langa pat la capitoul Rodica;
Razele soarelui intra cu putina teama in camera mea;
Cerceii stau aruncati pe noptiera;
Dulapul deschis;geamul deschis;
Camera mea e mult mai luminata;
Putin fum din bucatarie ajunge in camera mea;fratele meu fumeaza linistit la cafeaua de dimineata;
Aprind calculatorul;ma uit pe facebook...cereri de prietenie;intru pe mess..nimic nou;
Imi programezi la 6 sa ies in oras ..aceleasi plimbari,aceleasi fete zi de zi..parca sunt putin plictisita de ele;le zambesc cu putina tristete;
Ajung acasa pe noapte ..asa de placut e noaptea;in fiecare noapte intarzii acasa..asa e obiceiul meu;
Ma uit la cer ..atat de fascinant e..ador cerul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu