sâmbătă, 5 iunie 2010

Ploaia;prietena mea!


De ce ne ferim de ploaie ?Hai sa ne jucam cu ea si sa fim uzi din cap pana in picioare.De ce nu iubim ploaia?Hai sa iubim ploaia ca sa ne iubeasca si ea pe noi.De ce unii zic ca ploaia ii streseaza?Pe mine unu ploaia nu ma streseaza;ma face sa zambesc.
De mai mult timp am inceput sa ascult ploaia;cum cade linistita pe pamant;cum se aude atunci cand cade pe acoperis(ador acel sunet).De la un timp imi place sa merg plin ploaie si sa fiu uda fara sa ma intereseze ce zic ceilalti.
Ador ploaia pentru ca nu ma tradeaza,lacrimile mele se pot confunda cu picaturile de ploaie si nu dau de banuit,nu trebuie sa dau explicatii inutile.
Imi place ca dupa ploaie apare acel curcubeu cu acele culori frumoase si pline de viata.Atunci cand caldura ne doboara cateva picaturi reci de ploaia nu strica.Ador cum picaturile de ploaie ajung pe corp.Sa dansam in ploaie,sa alergam prin ea dupa persoana iubita.Sa ne fie cea mai buna prietena a noastra cum e si soarele si cerul.
Ploaia face parte din mine asa cum fac parte si cei pe care ii iubesc!
Ea e prietena mea.
, Anyone interested in substance not

Un comentariu: